Kjell Dahlin

Kjell Dahlins föreläsningar bygger på tre saker: Intelligens, igenkänning och humor. Tusentals är de människor som skrattat och känt igen sig då Kjell föreläst om retorik och attityder.

Om Kjell

Med bred bakgrund inom service, försäljning, marknadsföring och HR har Kjell Dahlin många erfarenheter att ösa ur.

Sedan hans bok ”Popretorik – upplevelsekommunikation som övertygar” vann ett hedersomnämnande i tävlingen Årets Ledarbok, har hans dagar alltmer fyllts av föreläsningar och workshops inom de ämnen som ligger honom varmast om hjärtat: Kundbemötande, attityder, service och upplevelsekommunikation.

Hans nya bok ”Attitydbarometern” blev 2014 nominerad till Årets HR-bok.

Bakgrund

  • Författare
  • Marknadsekonom
  • Beteendevetare

Föreläser om

  • Retorik
  • Kundbemötande / Kundservice
  • Attityder & värderingar
  • Storytelling
  • Upplevelsekommunikation
  • Varumärke
Föreläsare - Kjell Dahlin

Vill du boka eller skicka en intresseanmälan?

För att boka Kjell Dahlin och/eller få mer information, fyll i intresseanmälan nedan eller ring 031-733 33 30 / 08-796 60 30