Stefan Saidac

Varför gillar vi och väljer aktivt ett speciellt varumärke framför ett annat?
Hur kan värderingar leda till förbättringar, nöjdare medarbetare och kunder?

Om Stefan

Stefan Saidac har svaren på frågorna. Han är rådgivare inom varumärke, värderingar och företagskultur och arbetar med svenska och internationella företag och organisationer som Absolut Vodka, Arla, H&M, IKEA, KPMG och Toyota.

Stefan Saidac berättar under sin föreläsning om hemligheterna bakom några av de största varumärkena. Han visar också hur och varför varumärket styr våra tankar och presenterar en checklista som förenklar arbetet med varumärket. Varför ett rätt hanterat varumärke skapar stoltare medarbetare, lojalare kunder, underlättar försäljningen och i längden ger till och med ökad lönsamhet.

Forskning visar att företag med fungerande värderingar är mer stabila och har enklare att rekrytera och att behålla nyckelpersonal.

Fungerande värderingar, dvs inte bara vackra ord i en pärm, skapar långsiktig stabilitet.

Stefan Saidac presenterar under sin föreläsning, flera case där organisationer och företag har goda värderingar som främsta orsak till framgång.

Bakgrund

  • Entreprenör
  • Företagsrådgivare och föreläsare

Föreläser om

  • Lagarbete
  • Samarbete
  • Värderingar
  • Varumärke
Föreläsare - Stefan Saidac

Vill du boka eller skicka en intresseanmälan?

För att boka Stefan Saidac och/eller få mer information, fyll i intresseanmälan nedan eller ring 031-733 33 30 / 08-796 60 30

Se och lyssna på föreläsaren

“Stefan är en förtroendeingivande och engagerande talare. Han har en förmåga att fånga åhörarnas fulla intresse genom att knyta budskap gällande varumärke till tydliga exempel och verkliga case, vilket gör seminariet angeläget, personligt och underhållande”

Lotta Sundqvist, HR-chef Wise Group

“Stefans föreläsning och pedagogiska exempel lägger grunden till vårt arbete med attityder, fokusmål och värderingar. En fantastiskt inspirerande föreläsning som kommer att hjälpa oss långt i arbetet med långsiktighet och värden i bolaget.”

Johan Lausing, vd, SÖRAB